Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 15 Φεβρουαρίου 2023

SiteMinder: Τι δείχνουν για τα ταξίδια οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία

SiteMinder: Τι δείχνουν για τα ταξίδια οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία SiteMinder: Τι δείχνουν για τα ταξίδια οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία SiteMinder: Τι δείχνουν για τα ταξίδια οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία
Rate this item
(0 votes)

Η παγκόσμια εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών φτάνει σε νέα ύψη μετά την πανδημία, σύμφωνα με την νέα ανάλυση Hotel Booking Trends της SiteMinder, σε πάνω από 100 εκατομμύρια κρατήσεις σε ξενοδοχεία.

Οι τάσεις συμπεριφοράς κρατήσεων ξενοδοχείων σε βασικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς από το 2022 δείχνουν:

  • Μείωση των ποσοστών ακύρωσης.
  • Αύξηση του χρόνου κράτησης.
  • Αυξανόμενες τιμές δωματίων ξενοδοχείων.

Οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση για τα ταξίδια τους κατά μέσο όρο οκτώ ημέρες νωρίτερα και ακύρωσαν τις κρατήσεις τους 17% λιγότερο από έτος σε έτος. 2022, παρά την αύξηση κατά 24% στη μέση ημερήσια τιμή δωματίου σε ξενοδοχείο.

Η ανάλυση αποκαλύπτει επίσης την απόδοση των OTA, των χονδρεμπόρων, των παγκόσμιων συστημάτων διανομής, των tour operators, των εταιρειών διαχείρισης προορισμών και των ιστότοπων που ανήκουν σε ξενοδοχεία (μηχανές απευθείας κρατήσεων) ως οδήγηση εσόδων κανάλια για ξενοδόχους σε όλο τον κόσμο, με 11 νέες προσθήκες να εντάσσονται για πρώτη φορά στις 12 καλύτερες λίστες του SiteMinder.

Πότε κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

Οι ταξιδιώτες που έχουν κάνουν νωρίτερα κράτηση σε ξενοδοχεία παγκοσμίως από ό,τι το 2021, με τα ξενοδοχεία να σημειώνουν αύξηση 38% στο μέσο χρόνο προθεσμίας κράτησης, από έτος σε έτος.
Ο παγκόσμιος μέσος χρόνος παράδοσης κράτησης ήταν περίπου 30 ημέρες το 2022, μόλις 6 ημέρες μικρότερος από τον μέσο χρόνο παράδοσης κράτησης το 2019.

Λιγότερες ακυρώσεις

Οι ταξιδιώτες παγκοσμίως ακύρωσαν τις κρατήσεις ξενοδοχείων τους κατά 17% λιγότερες από έτος σε έτος.
Το μέσο ποσοστό ακύρωσης ξενοδοχειακών κρατήσεων μειώθηκε σε περίπου 20% σε σύγκριση με 25% το 2021, με τα ξενοδοχεία στην Ιρλανδία να έχουν το υψηλότερο ποσοστό (26%) και την Ινδονησία το χαμηλότερο (10%).

Από ποια κανάλια κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες

Τα εγχώρια κανάλια κρατήσεων κατέλαβαν μικρότερο ποσοστό κρατήσεων συνολικά, ωστόσο υπήρχε σαφής ισορροπία μεταξύ των παραδοσιακών και εξειδικευμένων καναλιών κρατήσεων σε όλες τις αγορές.

Οι OTA, οι χονδρέμποροι και οι εταιρείες διαχείρισης προορισμών επιβεβαίωσαν ξανά την κυριαρχία τους στις λίστες των κορυφαίων 12 καναλιών κρατήσεων του SiteMinder στις περισσότερες αγορές καθώς επέστρεφαν τα διεθνή ταξίδια, με την Booking.com να παραμένει η πιο δημοφιλής.

Παρόλα αυτά, τα περιφερειακά κανάλια κρατήσεων ξενοδοχείων όπως το Kurzurlaub.de στη Γερμανία, το Tiket.com στην Ινδονησία και το Voordeeluitjes στην Ολλανδία εξακολουθούν να αποδεικνύονται δημοφιλή στους ταξιδιώτες το 2022.

Σε άνοδο οι απευθείας κρατήσεις

Οι ταξιδιώτες έδειξαν συνεχή διάθεση για απευθείας κράτηση με ξενοδοχεία το 2022, παρά το γεγονός ότι οι OTA ανακτούσαν έδαφος.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο ιστότοπος ενός ξενοδοχείου ήταν πιο σημαντικός ως πηγή εσόδων το 2022 από ό,τι το 2019, παρά το γεγονός ότι οι ιστότοποι ξενοδοχείων υποχώρησαν στις 12 καλύτερες λίστες του SiteMinder στο 42% των χωρών από έτος σε έτος.

Η κατάταξη των ξενοδοχειακών ιστοσελίδων ως πηγή εσόδων παρέμεινε στα ίδια επίπεδα του 2019 στο 72% των αγορών και προηγήθηκε στο 28%.

Οι κρατήσεις μέσω GDS

Οι κρατήσεις μέσω παγκόσμιων συστημάτων διανομής (GDS) αυξήθηκαν καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια συνέχισαν να ξαναρχίζουν δυναμικά το 2022.

Τα GDS κατατάχθηκαν υψηλότερα στις 12 λίστες των κορυφαίων καναλιών κρατήσεων στο 47% των ταξιδιωτικών αγορών που αναλύθηκαν φέτος. Εισερχόμενες εκ νέου στην πρώτη πεντάδα είναι η Γαλλία και η Γερμανία για για πρώτη φορά από το 2018.

Αύξηση διαμονής

Οι ταξιδιώτες αύξησαν σταδιακά τις διαμονές τους σε ξενοδοχεία, με τη μέση διάρκεια διαμονής να αυξάνεται ελαφρώς το 2022 σε 1,93 διανυκτερεύσεις.

Οι κρατήσεις για την Ισπανία τον Αύγουστο ήταν οι μεγαλύτερες παγκοσμίως, με 2,65 ημέρες, ενώ οι κρατήσεις στο Μεξικό ήταν οι μεγαλύτερες όλο το χρόνο, ακολουθούμενες από εκείνες που έγιναν σε πορτογαλικά, ταϊλανδέζικα και ισπανικά καταλύματα.

Οι ταξιδιώτες συνέχισαν να κάνουν κράτηση σε Airbnb

Η Airbnb κατατάχθηκε στο 89% των λιστών του 2022, υπογραμμίζοντας τη δημοτικότητα της μάρκας στους ταξιδιώτες και τη μεγάλη ποικιλία ακινήτων που κερδίζουν τώρα κρατήσεις από το κανάλι, πέρα ​​από τις απλές ενοικιάσεις διακοπών.

Συνολικά, οι ταξιδιώτες έκαναν κράτηση με μεγαλύτερη δέσμευση να ταξιδέψουν σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Παρά τη μέση ημερήσια τιμή (ADR) ενός δωματίου ξενοδοχείου που αυξάνεται κατά 24% από έτος σε έτος στα 177 δολάρια, η δυναμική των κρατήσεων παρέμεινε ισχυρή, με τον όγκο των κρατήσεων να αυξάνεται στο 104% των επιπέδων του 2019 παγκοσμίως έως τις 31 Δεκεμβρίου.

 

The post SiteMinder: Τι δείχνουν για τα ταξίδια οι κρατήσεις σε ξενοδοχεία appeared first on Tourism Today.

Read 183 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us