Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 22 Μαρτίου 2023

Πώς θα κινηθεί η αγορά staycation την επόμενη 10ετία | Top προορισμός η Μήλος

Πώς θα κινηθεί η αγορά staycation την επόμενη 10ετία | Top προορισμός η Μήλος Πώς θα κινηθεί η αγορά staycation την επόμενη 10ετία | Top προορισμός η Μήλος Πώς θα κινηθεί η αγορά staycation την επόμενη 10ετία | Top προορισμός η Μήλος
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η αγορά staycation προβλέπεται να φτάσει τα 758,1 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2033 -από 338,3 εκατομμύρια δολάρια το 2022- με CAGR 8% από το 2023 έως το 2033.
Αυτό αποκαλύπτουν στοιχεία της Future Market Insights (FMI).

Πηγή: Future Market Insights (FMI)

Το staycation είναι διακοπές που περνά κάποιος στη χώρα καταγωγής του ή γύρω από την πόλη του αντί να ταξιδεύει στο εξωτερικό. Έχει γίνει σιγά σιγά η μεγαλύτερη τάση.

Η έννοια staycation αναγνωρίστηκε παγκοσμίως κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης που έπληξε τις ΗΠΑ κατά την περίοδο 2007–2010. Μεταφέρθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο και πολλές χώρες της Δυτικής Ευρώπης που επίσης επλήγησαν από την οικονομική κρίση.

Η ιδέα έγινε γρήγορα ακόμη πιο δημοφιλής όταν η πανδημία οδήγησε τον κόσμο να ακυρώσει διακοπές, επανασυνδέσεις, επαγγελματικά ταξίδια κ.λπ.

Οι βασικές δραστηριότητες staycation

Οι βασικές δραστηριότητες staycation είναι συνήθως η χρήση μιας πισίνας στην πίσω αυλή, οι επισκέψεις σε τοπικά πάρκα ή μουσεία και η συμμετοχή σε τοπικά φεστιβάλ, καρναβάλια και λούνα παρκ.

Για να αξιοποιηθούν πλήρως τις διακοπές staycation, υπάρχουν ορισμένοι κανόνες που πρέπει να ακολουθούν οι παραθεριστές.
Αυτοί περιλαμβάνει τον καθορισμό ενός χρονικού πλαισίου, τον προγραμματισμό, την κράτηση διαμονής εκ των προτέρων και την αποφυγή της ρουτίνας, με στόχο τη δημιουργία μιας αίσθησης παραδοσιακών διακοπών.

Οι βασικές χώρες που είναι ανεπτυγμένη η τάση staycation είναι μεταξύ άλλων οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ), η Ταϊλάνδη, η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και η Γαλλία.

Οι ταξιδιώτες αναζητούν αξία στα χρήματα για διακοπές μετά τον Covid-19

Η πανδημία επέβαλε πολλές αλλαγές στον τρόπο ζωής σε όλους, οι οποίες συνεχίζουν να επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών ακόμη και σήμερα.

Έχει διαπιστωθεί ότι οι άνθρωποι είναι πλέον πρόθυμοι να ξοδέψουν λιγότερα από όσα έκαναν πριν από την πανδημία.

Ψάχνουν να βρουν περισσότερη σχέση ποιότητας/τιμής ενώ προγραμματίζουν τις διακοπές τους.

Κατά συνέπεια, ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων προτιμά να περάσουν τις διακοπές τους στη χώρα τους παρά να πραγματοποιήσουν διεθνή ταξίδια.

Τα υβριδικά μοντέλα εργασίας οδήγησαν σε μια έκρηξη στις staycations

Πολλοί οργανισμοί επανεξετάζουν την προσέγγισή τους στον χώρο εργασίας μετά την πανδημία και το υβριδικό μοντέλο εργασίας έχει κερδίσει μεγάλη έλξη.

Αυτό το μοντέλο επιτρέπει στους υπαλλήλους να κάνουν τη βέλτιστη χρήση του χρόνου χωρίς να περιορίζονται στα γραφεία τους, εξασφαλίζοντας έτσι μια καλύτερη ισορροπία της επαγγελματικής τους ζωής.

Αυτό έδωσε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εργάζονται από οπουδήποτε και ως εκ τούτου, η «εργασία με θέα» έχει γίνει πλέον η νέα τάση. Οι παραμονές είναι οι καλύτερες για άτομα που θέλουν μια αλλαγή στο περιβάλλον τους χωρίς να χρειάζεται να πάρουν καμία άδεια από την εργασία.

Top προορισμός η Μήλος

Ανάμεσα σε δημοφιλείς προορισμούς staycation στην Ευρώπη είναι είναι και η Μήλος. Το ελληνικό νησί επιλέχτηκε ως ιδανικό για διακοπές χαλάρωσης.

The post Πώς θα κινηθεί η αγορά staycation την επόμενη 10ετία | Top προορισμός η Μήλος appeared first on Tourism Today.

Read 120 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us