Τετάρτη, 01 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 08 Απριλίου 2024

Ποιες είναι οι τάσεις στην online αγορά σε κρατήσεις

Ποιες είναι οι τάσεις στην online αγορά σε κρατήσεις Ποιες είναι οι τάσεις στην online αγορά σε κρατήσεις Ποιες είναι οι τάσεις στην online αγορά σε κρατήσεις
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο τρόπος με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι σχεδιάζουν, κάνουν κρατήσεις και διαχειρίζονται τις αποδράσεις τους μέχρι το πόσο συχνά κάνουν τουρισμό έχει αλλάξει σημαντικά, όπως αποκαλύπτει η Travelperk.

Η online κράτηση ταξιδιού είναι εδώ για να μείνει. Αλλαξε το παιχνίδι για τα ταξίδια και έκανε τη διαδικασία διαχείρισης ταξιδιού πολύ πιο εύκολη για τους ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο. Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) είναι βέβαιο ότι θα δουν αύξηση στην επισκεψιμότητα, μία τάση που θα είναι δημοφιλής τα επόμενα χρόνια.

  • Η διαδικτυακή ταξιδιωτική βιομηχανία απέφερε έσοδα ύψους 667,55 δις δολαρίων το 2023 και προβλέπεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 12,99% μεταξύ 2023 και 2030 στα 1.569,25 δις δολάρια.
  • Η Κίνα έχει το υψηλότερο δυναμικό ανάπτυξης στον κλάδο των online ταξιδιωτικών κρατήσεων. Αυτή η αύξηση μπορεί να αποδοθεί στην ανάπτυξη της εισοδηματικής ομάδας της μεσαίας τάξης, στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος και στην ευρύτερη πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
  • Η ζήτηση πτήσεων το 2023 ήταν περίπου το 95% αυτής που ήταν πριν από την πανδημία του κορωνοϊού.
  • Στις έξι χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, το 50% των ταξιδιωτών σχεδίαζε να ταξιδέψει περισσότερο τον Μάρτιο και τον Μάιο του 2023, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
  • Το 31% όσων άλλαξαν τα σχέδια τους για αποδράσεις το 2023 σχεδίαζε να μειώσει τα ταξίδια ή να κάνει μικρότερα λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, ενώ το 27% επέλεξε να κάνει κράτηση για πιο κοντά στο σπίτι.

Πώς κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο

  • Το 80% πιστεύει ότι είναι σημαντικό να μπορεί να κάνει κράτηση για τα ταξίδια του εξ ολοκλήρου online, με το 86% των Millennials και το 83% από την Gen Z να ηγούνται.
  • Το 76% αναζητά ταξιδιωτικές εφαρμογές που μειώνουν την τριβή και το άγχος του ταξιδιού.
  • Πέρυσι, οι πέντε κορυφαίοι διαδικτυακοί πόροι που χρησιμοποιήθηκαν από τους περισσότερους ταξιδιώτες ήταν: OTA (80%), μηχανές αναζήτησης (61%), social media (58%), ιστότοποι αεροπορικών εταιρειών (54%) και ιστότοποι meta-travel (51%).
  • Οι ταξιδιώτες πέρασαν πάνω από 5 ώρες σε διαδικτυακό περιεχόμενο για έμπνευση και να σχεδιάσουν το ταξίδι τους στις 45 ημέρες προτού τελικά κλείσουν τις αποδράσεις τους.
  • Τα social media είχαν τη μεγαλύτερη επιρροή στους προορισμούς για ταξιδιώτες αναψυχής, με το 75% να λέει ότι οι αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τους ενέπνευσαν το 2023.
  • Οι περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες (92%) πέρυσι δήλωσαν ότι ήθελαν να εξοικονομήσουν χρήματα στα ταξίδια εστιάζοντας στις τιμές διαμονής αντί για ανέσεις (39%) και στην οδήγηση αντί για πτήση (35%).

Τι έλαβαν υπόψη οι ταξιδιώτες κατά την κράτηση καταλύματος το 2023

Μετά την τιμή και την τοποθεσία, εδώ είναι τα κύρια πράγματα που έλαβαν υπόψη οι ταξιδιώτες κατά την κράτηση καταλύματος το 2023:

  • Κριτικές από άλλους ταξιδιώτες (29%)
  • Δωρεάν WiFi (24%)
  • Εγκαταστάσεις διαμονής (23%)
  • Φωτογραφίες δωματίων (22%)

Στο στάδιο της εξέτασης του σχεδιασμού και κράτηση σε επαγγελματικά ταξίδια, τα βίντεο και οι φωτογραφίες είναι οι δύο πιο κρίσιμοι παράγοντες που επηρέασαν τις αποφάσεις των παγκόσμιων ταξιδιωτών το 2022. Εξέτασαν επίσης την ικανότητα ενός ξενοδοχείου να προβάλλει τις ανέσεις και την εμπειρία των επισκεπτών του ενώ αποφασίζει για ένα μέρος διαμονής.

  • Τρεις λόγοι που δεν προχώργσαν σε κρατήσεις οι περισσότεροι ταξιδιώτες ήταν τα μη ελκυστικά δωμάτια ξενοδοχείου, οι μη αισθητικές φωτογραφίες φαγητού και η βαρετή παρουσίαση περιεχομένου.
  • Το 17% από τις ΗΠΑ έχει αγοράσει κάποια μορφή συνδρομής σε ταξιδιωτική εφαρμογή που θα τους βοηθήσει να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους το 2022.
  • Μέχρι τον Ιούνιο του 2023, οι συνδέσεις ταξιδιωτικών εφαρμογών ήταν 87% υψηλότερες από ό,τι στο τέλος του 2019.

Τι δείχνουν τα στοιχεία των διαδικτυακών κρατήσεων

  • Το 2023, η μεγάλη πλειονότητα των ταξιδιωτών (72%) προτιμά να κάνει κράτηση μέσω Διαδικτύου, σε σύγκριση με μόνο το 12% που προτίμησαν ένα τουριστικό γραφείο.
  • Από εκείνους που κάνουν κράτηση για ταξίδια μέσω Διαδικτύου, το 53% ανέφερε ότι οφείλεται στην ταχύτητα με την οποία μπορούν να προγραμματίσουν την απόδραση τους (ιδανικό για ταξίδια last minute), το 47% είπε ότι είναι πιο εύκολο να συγκριθούν οι τιμές και το 42% είπε ότι είναι καλύτερο για να βρεις φθηνότερες προσφορές.
  • Προβλέπεται ότι το 76% των συνολικών εσόδων στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδιών θα δημιουργηθεί μέσω διαδικτυακών πωλήσεων έως το 2028.
  • Η Δευτέρα ήταν η πιο δημοφιλής μέρα κράτησης ταξιδιού και το Σάββατο ήταν η πιο ήσυχη μέρα.
  • Το 63% εκτιμά ότι η τεχνολογία παίζει καθοριστικό ρόλο στον έλεγχο των κινδύνων για την υγεία στην διάρκεια των αποδράσεων και μειώνει το ταξιδιωτικό άγχος σε έναν κόσμο μετά την πανδημία.
  • Το ποσοστό όσων εγκατέλειψαν την αγορά του ταξιδιού τους ήταν 85% από χρήστες επιτραπέζιων υπολογιστών και 91% από φορητή συσκευή.
  • Το 2023, το 48% χρησιμοποίησε την κινητή συσκευή του για έρευνα προορισμού, το 47% για να συγκρίνει τις τιμές μεταφοράς και διαμονής και το 40% για να κλείσει πτήσεις και ξενοδοχεία.
  • Το 97,8% των ταξιδιωτικών στελεχών δήλωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα έχει αντίκτυπο τα επόμενα 1-5 χρόνια στον κλάδο.
  • Πάνω από το ένα πέμπτο (22%) των τουριστών σε όλο τον κόσμο έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT ή παρόμοια chatbots AI για να προγραμματίσουν ταξίδια.
  • Τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες που έκαναν κράτηση μέσω Διαδικτύου επισκέφτηκαν ένα OTA “κάποια στιγμή” πριν την κράτηση, “ακόμα κι αν έκαναν κράτηση σε άλλο ιστότοπο”.

Οι μεγαλύτερες απογοητεύσεις στις online κρατήσεις ταξιδιών

  • Το 45,1% ανησυχεί για το πόσα δεδομένα διαθέτουν οι εταιρείες το 2023 και μόνο το 23,1% ένιωθε ότι έχει τον έλεγχο των δεδομένων τους.
  • Οι παρατυπίες πτήσεων αναδείχθηκαν ως το πιο συζητημένο θέμα (36%) για τους ταξιδιώτες, σε σύγκριση με 20% το 2019.
  • Στο 43% των Αμερικανών δεν άρεσε η κράτηση για ταξίδια, συμπεριλαμβανομένου του 23% των ταξιδιωτών της GenZ. Το χάσμα εμπειρίας μεταξύ της κράτησης ταξιδιού και του πραγματικού ταξιδιού είναι ιδιαίτερα υψηλό.
  • Ένας στους τρεις ταξιδιώτες δίνει προτεραιότητα στην ευελιξία έναντι όλων των άλλων παραγόντων κατά την πραγματοποίηση κρατήσεων.
  • Το 74% των τουριστικών πρακτόρων πίστευε ότι τα ταξιδιωτικά σχέδια αγοράς και πώλησης θα μπορούσαν να απλοποιηθούν. Το 86% των πρακτόρων ήταν υπέρ του εκσυγχρονισμού της εμπειρίας χρήστη για την ενίσχυση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πωλήσεων.
  • Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που παρεμπόδιζαν τις ταξιδιωτικές κρατήσεις ήταν η έλλειψη διαφάνειας. Η σύγκριση πολλών επιλογών είναι πρόκληση και γίνεται εμπόδιο.
  • Το ένα τρίτο των οικογενειών θεώρησε εξαιρετικά χρονοβόρα τη διαδικασία αναζήτησης των καλύτερων πτήσεων και την πραγματοποίηση online κρατήσεων ξενοδοχείων, ενώ το 23% είχε πρόβλημα στην κράτηση ταξιδιών.
  • Στους επαγγελματίες ταξιδιώτες το 43% είναι απογοητευμένο που η λειτουργία αναζήτησης των ταξιδιωτικών ιστότοπων περιοριζόταν στον προϋπολογισμό ή την ημερομηνία.
  • Το 60% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές επιλογές ήταν γεμάτες με κρυφά κόστη.
  • Το 45% προτίμησε να κάνει κράτηση για ένα ταξίδι από την αρχή μέχρι το τέλος από έναν ιστότοπο που παρουσιάζει επιλογές για πτήσεις, καταλύματα, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και επιπλέον παροχές.
  • Οι Millennials έκαναν κράτηση μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων για το ξενοδοχείο. Ωστόσο, το 52% κοιτά και στον ιστότοπο του ξενοδοχείου για περισσότερες πληροφορίες.
  • Οι χρήστες ξόδεψαν, κατά μέσο όρο, 40% περισσότερα μέσω επιτραπέζιων υπολογιστών σε σχέση με κινητές συσκευές όταν έκαναν online κράτηση.

Η κράτηση ταξιδιού γίνεται μέσω κινητού

  • Οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν κινητά για να περιηγηθούν περισσότερο από ό,τι αγόρασαν, καθώς το 60% της συνολικής διαδικτυακής κίνησης προερχόταν από κινητά αλλά, οι επιτραπέζιοι υπολογιστές αντιπροσώπευαν το 62,5% των διαδικτυακών πωλήσεων.
  • Η μέση αξία διαδικτυακών παραγγελιών των χρηστών κινητών έχει αυξηθεί 29% από το 2020.
  • Η αγορά ταξιδιωτικών κρατήσεων μέσω κινητού αναμένεται να αυξηθεί σε αναμενόμενη αξία 612,5 δις δολαρίων έως το 2031.
  • Το 2020, το χάσμα μεταξύ των πωλήσεων κρατήσεων για υπολογιστές και κινητά ήταν 75% σε σύγκριση με το 2022 όπου το χάσμα μειώθηκε στο 40%.
  • Σχεδόν το ένα τρίτο (32%) χρησιμοποίησαν έναν ιστότοπο μέσω μιας κινητής συσκευής για να κάνουν κράτηση για ταξίδια και το 23% χρησιμοποίησε μια εφαρμογή για κινητά απευθείας το 2023.

Πώς εξελίσσονται οι online κρατήσεις σε επαγγελματικά ταξίδια

  • Το 87% των επαγγελματιών ταξιδιωτών και των διαχειριστών εταιρικών ταξιδιών ήθελε πιο απλουστευμένες υπηρεσίες και διαδικασίες κράτησης. Το 42% από αυτούς θεώρησαν ότι η κράτηση ενός ταξιδιού ήταν στην πραγματικότητα πιο δύσκολη από το ίδιο το ταξίδι.
  • Το 82% των ταξιδιωτικών πρακτόρων ανέφερε την ανάγκη για ψηφιακό λιανικό εμπόριο τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για επαγγελματικά ταξίδια. Η καλύτερη εμπειρία πελάτη αποτελεί προτεραιότητα και για τους δύο τύπους ταξιδιών.
  • Οι κρατήσεις ταξιδιού υπολείπονταν των τριών κορυφαίων πιο εύκολων εμπειριών αγοράς πίσω από την κράτηση ενός εστιατορίου στο διαδίκτυο, την αγορά ρούχων στο διαδίκτυο και την περιήγηση και την αγορά ηλεκτρονικών/φυσικών αγαθών στο διαδίκτυο.
  • Για το 38%, η μέση συχνότητα επαγγελματικών ταξιδιών ήταν μία φορά κάθε 2-3 μήνες. Το 32% ταξίδευε μία ή δύο φορές κάθε μήνα για επαγγελματικούς σκοπούς.
  • Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες πέρασαν 52 ημέρες για να εμπνευστούν και να σχεδιάσουν το ταξίδι τους και 43 ημέρες μεταξύ της κράτησης και της έναρξης του ταξιδιού τους.
  • Το 87% των εργαζομένων πιστεύει ότι οι προσωπικές συναντήσεις και τα επαγγελματικά ταξίδια είναι σημαντικά για την ανάπτυξη της εταιρείας.
  • Ωστόσο, παρά το ότι υπήρχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον για επαγγελματικά ταξίδια, οι εταιρείες ανησυχούσαν για το αποτύπωμα άνθρακα τους. Στην πραγματικότητα, τέσσερις στις 10 ευρωπαϊκές εταιρείες και το ένα τρίτο των αμερικανικών εταιρειών δήλωσαν ότι έπρεπε να μειώσουν τα ταξίδια ανά εργαζόμενο κατά περισσότερο από 20% για να επιτύχουν τους στόχους βιωσιμότητας για το 2030.
  • Το 2024, το 63% των εταιρειών επενδύουν περισσότερα σε βιώσιμα ταξίδια και το 80% των ταξιδιωτών για επαγγελματικούς λόγους θέλουν πιο βιώσιμες επιλογές κατά την κράτηση.
  • Το 88% των εταιρικών ταξιδιωτών επιθυμούν πλήρη διαφάνεια σχετικά με το τι αγοράζουν όταν αγοράζουν μέσω Διαδικτύου.

Ο ρόλος των OTA σε έναν κόσμο μετά την πανδημία

  • Το 41% ​​έκανε κράτηση σε OTA ενώ το 29% μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων ή χειριστών.
  • Περίπου το 20% από αυτούς έκανε κράτηση μέσω ταξιδιωτικών πρακτόρων.
  • Δημογραφικά δεδομένα από τη Βόρεια Αμερική έδειξαν ότι άτομα κάτω των 35 ετών ήταν πιο διατεθειμένα να χρησιμοποιούν OTA για κρατήσεις δωματίων ξενοδοχείων.
  • Το μέσο ποσοστό εγκατάλειψης του προγράμματος περιήγησης για OTA ήταν περίπου 81,54%, υποδεικνύοντας πώς οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούσαν συχνά διαδικτυακούς ιστότοπους ταξιδιωτικών κρατήσεων για να βρουν και να συγκρίνουν επιλογές.
  • Σε περίπτωση που οι τιμές είναι πανομοιότυπες σε ιστότοπους ξενοδοχείων και OTA, το 70% θα έκανε κράτηση μέσω OTA.
  • Μερικοί από τους μεγαλύτερους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι προτιμούσαν τα OTA ήταν η ασφάλεια, η ευκολία, οι εκπτώσεις αφοσίωσης και οι αξιόπιστες διαδικτυακές κριτικές που πρόσφεραν.
  • Οι τάσεις κρατήσεων υποδεικνύουν ότι το 12% των ταξιδιωτών θεώρησε ότι οι ιστότοποι κρατήσεων θα πρέπει να παρέχουν μια εμπειρία πολύ πιο γρήγορη και χωρίς τριβές από την απευθείας κράτηση σε ιστότοπους ξενοδοχείων.
  • Από τις 141 αναζητήσεις που έκαναν οι ταξιδιώτες 45 ημέρες πριν ταξιδέψουν, οι OTA ήταν οι περισσότερες προβολές (67), ακολουθούμενοι από ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών (33).
  • Τα OTA χρησιμοποιούνται από το 80% των ταξιδιωτών πριν κάνουν οποιαδήποτε αγορά.
  • Το 61% των ταξιδιωτών επισκέφτηκε ένα OTA πριν κάνει κράτηση σε έναν ιστότοπο ξενοδοχείου.

Οι ταξιδιώτες παίρνουν θέση για τη βιωσιμότητα

  • Το 74% θεωρεί ότι πρέπει να γίνονται πιο βιώσιμες επιλογές για να σώσουν τον πλανήτη για τις μελλοντικές γενιές.
  • Το 64% των Αμερικανών ταξιδιωτών το 2023 αναζήτησε καταλύματα με καινοτομίες και πρακτικές υψηλής βιωσιμότητας.
  • Το 2023, το 49% των ταξιδιωτών πίστευε ότι οι πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές ήταν πολύ ακριβές, ωστόσο, το 43% δήλωσε ότι ήταν πρόθυμο να πληρώσει επιπλέον για ταξιδιωτικές επιλογές με βιώσιμη πιστοποίηση.
  • Το 2022, το 66% των ταξιδιωτών ήθελε οι ταξιδιωτικές εταιρείες να προσφέρουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Ωστόσο, το 2023, ο αριθμός αυτός αυξήθηκε στο 74%.
  • Το 76% των ταξιδιωτών παγκοσμίως ήθελε να ταξιδέψει πιο βιώσιμα το 2023.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (51%) είπαν ότι δεν υπήρχαν αρκετές βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές και το 43% μπορούσε να θυμηθεί ότι είχε δει τουλάχιστον ένα προϊόν ή υπηρεσία σε έναν ταξιδιωτικό ιστότοπο που είχε να κάνει με βιώσιμα ταξίδια.
  • Σχεδόν τα δύο τρίτα (61%) δήλωσαν ότι ήθελαν να χρησιμοποιούν πιο φιλικά προς το περιβάλλον μέσα μεταφοράς, όπως τα τρένα.
  • Σχεδόν το 80% είναι πρόθυμο να ξοδέψει τουλάχιστον 10% περισσότερα για οικολογικό τουρισμό και ταξίδια περιπέτειας το 2023.
  • Οι παγκόσμιοι ταξιδιώτες ήταν όλο και πιο προσεκτικοί στο πόσο μακριά ταξίδευαν και τα μέσα που θα έπαιρναν για να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια τους. Το 23% από αυτούς επέλεξαν να ελαχιστοποιήσουν το αποτύπωμα άνθρακα επιλέγοντας έναν προορισμό πιο κοντά στο σπίτι τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

The post Ποιες είναι οι τάσεις στην online αγορά σε κρατήσεις appeared first on Tourism Today.

Read 36 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us