Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 30 Μαρτίου 2023

Οι αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια των εύπορων Κινέζων

Οι αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια των εύπορων Κινέζων Οι αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια των εύπορων Κινέζων Οι αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια των εύπορων Κινέζων
Rate this item
(0 votes)

Την επιστροφή τους στα διεθνή ταξίδια ετοιμάζουν οι εύποροι Κινέζοι, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση του κλάδου της παγκόσμιας εταιρείας μάρκετινγκ Finn Partners και της ερευνητικής εταιρείας Consumer Search Group.

Οι Κινέζοι ταξιδιώτες κάνουν σχέδια για τουλάχιστον πέντε ταξίδια φέτος

Το μέσο ετήσιο οικογενειακό εισόδημα των ερωτηθέντων Κινέζων είναι πάνω από 209.000 δολάρια, με αγορές πολυτελών ταξιδίων και προϊόντων τους τελευταίους 12 μήνες.

Περίπου ένας στους δύο εύπορους Κινέζους ταξιδιώτες κάνουν σχέδια για τουλάχιστον πέντε ταξίδια το 2023. Κατά μέσο όρο, σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν 5,9 ταξίδια φέτος, από 5,6 ταξίδια το 2019.

Η πιο σημαντική αύξηση στον αριθμό των ταξιδιών, οι νεότεροι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες ηλικίας 21 έως 25 ετών συνεχίζουν να είναι οι πιο συχνοί ταξιδιώτες.

Μεγαλύτερη διάρκεια διαμονής

Εκτός από τα πιο συχνά ταξίδια αναψυχής, η πλειοψηφία θέλει να μείνει περισσότερο ανά ταξίδι.

Το 72% σχεδιάζει να κάνει διακοπές από έξι σε περισσότερες από 10 ημέρες το 2023, ανεβάζοντας τη μέση διάρκεια ανά ταξίδι σε 8,7 ημέρες έναντι 8,4 ημερών το 2019.

Τα ταξίδια με μεγαλύτερη διάρκεια επικρατούν στην ηλικιακή ομάδα 21 έως 25 ετών.

Θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα

Οι εύποροι Κινέζοι σχεδιάζουν να αυξήσουν τις ταξιδιωτικές τους δαπάνες κατά 15% στα 15.299 δολάρια το 2023.

Η αύξηση του ταξιδιωτικού προϋπολογισμού είναι πιο εμφανής στην ηλικιακή ομάδα 36+.

Περισσότεροι από το ένα τρίτο των εύπορων Κινέζων ταξιδιωτών σχεδιάζουν να πετάξουν στην πρώτη θέση ή στην business class, ενώ ένας στους δύο επιλέγει να μείνει σε πολυτελή ή πολυτελή ξενοδοχεία στο επόμενο ταξίδι αναψυχής του.

Τι αναζητούν οι Κινέζοι στα ταξίδια τους

Πάνω από το 70% των ερωτηθέντων επιθυμεί ένα αργό, αναζωογονητικό ταξίδι σε ένα δρομολόγιο γεμάτο δραστηριότητες.

  • Οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να ταξιδέψουν σαν ντόπιοι (58%).
  • Να κάνουν περισσότερα οδικά ταξίδια (56%).
  • Να φροντίσουν καλύτερα τον εαυτό τους (56%).
  • Να παρακολουθήσουν περισσότερες εκδηλώσεις (51%) στις μελλοντικές τους διακοπές.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι οι Κινέζοι ταξιδιώτες λαχταρούν να ξαναεπισκεφτούν προορισμούς όπου είχαν θετικές εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις, αφού έχασαν το ταξίδι για περισσότερα από τρία χρόνια.

Θέλουν να επαναλάβουν τις καλές στιγμές και τις ευχάριστες εμπειρίες, επομένως δίνουν προτεραιότητα σε αγαπημένους προορισμούς όλων των εποχών, όπως η Ιαπωνία, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, η Νότια Κορέα, οι ΗΠΑ, η Νέα Ζηλανδία και ο Καναδάς.

Τι είδους ξενοδοχεία επιλέγουν

Οι εύποροι Κινέζοι ταξιδιώτες τείνουν επίσης να επιλέγουν επωνυμίες ξενοδοχείων ή θερέτρου όπου είχαν καλές προσωπικές εμπειρίες στο παρελθόν.

Οι αξιολογήσεις με αστέρια και η θετική από στόμα σε στόμα έχουν επίσης μεγάλες δυνατότητες για επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

Η απόλαυση της φύσης

Ενώ η γαστρονομική εμπειρία παραμένει ισχυρή κινητήρια δύναμη για τα ταξίδια αναψυχής, το 60% των ταξιδιωτών θεωρούν το φυσικό τοπίο ως την πρώτη τους προτεραιότητα, ειδικά μεταξύ των ατόμων ηλικίας 36+ (69%).

Οι Κινέζοι εξερχόμενοι ταξιδιώτες επιθυμούν επίσης να ενσωματώσουν την ευεξία στις διακοπές τους (56%), όπου το ένα τρίτο προτιμά εμπειρίες όπως κάμπινγκ, πεζοπορία, υπαίθριες περιπέτειες και πολιτιστική βύθιση.

Ενώ τα ψώνια παραμένουν δημοφιλή μεταξύ τους, το ενδιαφέρον για αυτή τη δραστηριότητα μειώνεται στις νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Τα επώνυμα ξενοδοχεία επηρεάζουν τις επιλογές προορισμού

Η πλειονότητα των ταξιδιωτών αποφασίζει πρώτα για έναν προορισμό πριν κάνει τις επιλογές του ξενοδοχείου, αλλά αυτή η διαδικασία απόφασης μειώνεται.

Αντίθετα, οι επωνυμίες ξενοδοχείων γίνονται καθοριστικός παράγοντας για την επιλογή προορισμού, ειδικά μεταξύ των ταξιδιωτών Gen Z, με το 26% να προγραμματίζει τις διακοπές του σε τοποθεσίες όπου η αγαπημένη τους μάρκα ξενοδοχείων έχει ακίνητο.

Η προσδοκία για τους ρόλους ενός ξενοδοχείου ή ενός θερέτρου έχει επίσης διευρυνθεί. Με τους Κινέζους ταξιδιώτες που επιθυμούν να εμπλακούν και να δημιουργήσουν κοινωνικές συνδέσεις, ελπίζουν να γνωρίσουν και να αλληλεπιδράσουν με νέα άτομα στα καταλύματα στα οποία διαμένουν, μετατοπίζοντας την προτίμησή τους προς ξενοδοχειακά καταλύματα με γνώμονα την κοινότητα και το σχεδιασμό, όπου υπάρχει μια αίσθηση ηρεμία, άψογη φιλοξενία και αισθητική.

Τα επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν

Οι Κινέζοι αναμένουν να επανακινήσουν τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια πραγματοποιώντας, κατά μέσο όρο 2,1 ταξίδια.

Ενώ παγκοσμίως, τα επαγγελματικά ταξίδια αντιμετωπίζουν βραδύτερη απόδοση εν μέσω οικονομικών ανησυχιών, τα ταξίδια που σχετίζονται με την εργασία από την Κίνα αναμένεται να ανακάμψουν λόγω των αναγκών εξυπηρέτησης πελατών, των εσωτερικών δεσμεύσεων, των συνεδρίων και των εκδηλώσεων του κλάδου.

The post Οι αναδυόμενες τάσεις στα ταξίδια των εύπορων Κινέζων appeared first on Tourism Today.

Read 87 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us