Πέμπτη, 02 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 25 Μαρτίου 2024

American Express : Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος

American Express : Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος American Express : Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος American Express : Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος
Rate this item
(0 votes)

Tις παγκόσμιες ταξιδιωτικές τάσεις για το 2024, αποκάλυψε η American Express Travel επισημαίνοντας την έμπνευση και τις τάσεις που οδηγούν στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές κρατήσεις φέτος.

Συγκεκριμένα, το 84% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια χρήματα για ταξίδια το 2024 σε σύγκριση με πέρυσι.

Επιπλέον, το 77% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται περισσότερο για την απόκτηση της σωστής ταξιδιωτικής εμπειρίας παρά για το κόστος του ταξιδιού.

Τα στοιχεία προέκυψαν από δεδομένα έρευνας από ταξιδιώτες στις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, την Ινδία, την Ιαπωνία, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι τέσσερις τάσεις που οδηγούν τις κρατήσεις

  • Οι φίλοι του αθλητισμού σχεδιάζουν ταξίδια σε αθλητικές εκδηλώσεις, είτε πρόκειται για ένα αγαπημένο άθλημα, μια αγαπημένη ομάδα ή έναν διεθνή διαγωνισμό πολλαπλών αθλημάτων.
  • Μεγάλες περιπέτειες τύπου αποστολής, όπως ένα ταξίδι στα νησιά Γκαλαπάγκος ή η πεζοπορία με τους γορίλες, προσφέρουν τις «μεταμορφωτικές εμπειρίες» που αναζητούν οι ταξιδιώτες.
  • Οι ταξιδιώτες κάνουν ταξίδια μόνοι τους, αγκαλιάζοντας την ευκολία προγραμματισμού και την ικανότητα να προσαρμόζουν τα δρομολόγια που ταιριάζουν απόλυτα.
  • Οι άνθρωποι αναζητούν ευελιξία στα ταξιδιωτικά τους σχέδια και αφήνουν χώρο για αυθορμητισμό.

Βασικά συμπεράσματα :

  • Υπάρχει έντονη επιθυμία από τους ταξιδιώτες να παρακολουθήσουν ζωντανά αθλητικά γεγονότα και να ακολουθήσουν τις αγαπημένες ομάδες.
  • Το 67% των ερωτηθέντων Millennial και Gen Z (σε σύγκριση με το 58% όλων των ερωτηθέντων) ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν για αθλητικές εκδηλώσεις το 2024.
  • Το 58% των ερωτηθέντων που ταξιδεύουν για αθλήματα το 2024 θα το κάνουν για ποδόσφαιρο, μπάσκετ ή αγώνες Formula 1.
  • Η Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι και το Παρίσι είναι οι κορυφαίοι προορισμοί στους οποίους σκοπεύουν να ταξιδέψουν οι ερωτηθέντες για αθλητικές εκδηλώσεις αυτό το καλοκαίρι.
  • Τα μεταμορφωτικά ταξίδια που γίνονται μια φορά στη ζωή, όπως η επίσκεψη στα νησιά Γκαλαπάγκος και η πεζοπορία στην Ανταρκτική, βρίσκονται στην κορυφή των λιστών επιθυμιών πολλών ταξιδιωτών και οι νεότεροι ταξιδιώτες θέλουν έναν ειδικό για να τους βοηθήσει να προγραμματίσουν.
  • Το 65% των ερωτηθέντων ενδιαφέρεται περισσότερο να κάνει ένα μεγάλο ταξίδι το 2024 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
  • Το 72% των ερωτηθέντων θα προτιμούσε να εξοικονομήσει χρήματα για ένα μεγάλο ταξίδι παρά να τα ξοδέψει σε έξοδο με φίλους. Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να εξοικονομήσουν από 6 μήνες έως 2 χρόνια για να πραγματοποιήσουν ένα μεγάλο ταξίδι.
  • Το 58% των ερωτηθέντων Millennial και Gen Z θέλουν έναν ταξιδιωτικό πράκτορα ή έναν αξιόπιστο σύμβουλο για να τους βοηθήσει να κλείσουν ένα μεγάλο ταξίδι φέτος.
  • Το 55% των ερωτηθέντων που σχεδίαζαν ένα μεγάλο ταξίδι θα σκεφτόταν να επισκεφθεί πολλές χώρες σε μια περιοχή.
  • Η ευκολία στον προγραμματισμό και η ικανότητα να κάνουν το τέλειο, εξατομικευμένο δρομολόγιο οδηγεί τους ανθρώπους να σχεδιάζουν ταξίδια μόνοι τους, ειδικά τους νεότερους ταξιδιώτες.
  • Το 76% των ερωτηθέντων Millennials και Gen Z (σε σύγκριση με το 69% όλων των ερωτηθέντων) λένε ότι σχεδιάζουν να κάνουν ένα σόλο ταξίδι το 2024.
  • Το 74% των ανδρών ερωτηθέντων και το 63% των ερωτηθέντων γυναικών δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν ένα μεμονωμένο ταξίδι το 2024.
  • Το 66% των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μόνοι σχεδιάζουν ένα ταξίδι προσαρμοσμένο για να περιποιηθούν τον εαυτό τους.
  • Το 60% των ερωτηθέντων που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν μόνοι φέτος σκοπεύουν να κάνουν δύο ή περισσότερα σόλο ταξίδια.
  • Οι ταξιδιώτες κλίνουν σε ευέλικτα δρομολόγια, δίνοντάς τους την ελευθερία να είναι αυθόρμητοι και να βιώνουν την τοπική κουλτούρα όταν ταξιδεύουν.
  • Το 78% των ερωτηθέντων λέει ότι τα αυθόρμητα ταξίδια τους αρέσουν.
  • Το 77% των Millennials και του Gen Z έχουν κλείσει ένα ταξίδι της τελευταίας στιγμής στο παρελθόν, σε σύγκριση με το 65% των Gen Xs και το 52% των Baby Boomers.
  • Το 68% των ερωτηθέντων συμφωνεί ότι τους αρέσει να αφήνουν απρογραμμάτιστο χρόνο στο ταξίδι τους για να γνωρίσουν την τοπική κουλτούρα/δραστηριότητες.
  • Το 57% των ερωτηθέντων προτιμούν να κάνουν κράτηση για μια απόδραση της τελευταίας στιγμής σε έναν κοντινό προορισμό και όχι κάπου μακριά.

The post American Express : Οι κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις για φέτος appeared first on Tourism Today.

Read 39 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us