Τρίτη, 21 Μαΐου 2024
Τεχνολογία 30 Απριλίου 2024

Πού κινούνται τα έσοδα online κρατήσεων στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη

Πού κινούνται τα έσοδα online κρατήσεων στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη Πού κινούνται τα έσοδα online κρατήσεων στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη Πού κινούνται τα έσοδα online κρατήσεων στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη
Rate this item
(0 votes)

Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις μεγάλες αλλαγές στη συμπεριφορά των online κρατήσεων των τελευταίων πέντε -ειδικά μετά τις προκλήσεις από την πανδημία- αποκαλύπτει τελευταία Έκθεση Διανομής ξενοδοχείων της D-Edge για το 2024, με δεδομένα από σχεδόν 5.000 ανεξάρτητα και μικρά ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη και την Ασία.

Η Ευρώπη πρωτοστατεί στην ανάκαμψη στα δειθνή ταξίδια, που το 2023 αντιπροσώπευαν το 69% των εσόδων από online κρατήσεις, έναντι 18% στην Ασία.

Τα ψηφιακά έσοδα σημειώνουν υψηλά ρεκόρ

  • Το 2023, ο δείκτης ψηφιακών εσόδων (DRI) για την Ευρώπη αυξήθηκε 68% σε σύγκριση με το 2019.
  • Στην Ασία σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 52%.

Αυτοί οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν όχι μόνο την ανάκαμψη από την πανδημία αλλά και ένα σημαντικό άλμα πέρα από τα προ-πανδημικά επίπεδα.

  • Οι μέσες τιμές συναλλαγών (ATP) κινούνται επίσης σε σταθερή άνοδο, με τους επισκέπτες να πληρώνουν περισσότερα ανά κράτηση τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ασία.
  • Στην Ευρώπη, οι επισκέπτες πλήρωσαν 37,7% περισσότερο το 2023 σε σύγκριση με το 2019, ενώ στην Ασία η αύξηση ήταν 23%.

Τα στοιχεία υποδηλώνουν ότι παρά τις ανησυχίες για τον πληθωρισμό, υπάρχει ακόμη περιθώριο για περαιτέρω ανάπτυξη στην ATP, ειδικά στην Ασία.

Ισχυρή ανάπτυξη των μέσων ημερήσιων ρυθμών

Οι μέσες ημερήσιες τιμές (ADR) έχουν σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη, λόγω του συνδυασμού της έντονης ταξιδιωτικής ζήτησης και της υψηλής ATP.

  • Στην Ευρώπη, η ADR αυξήθηκε 33,8% σε σύγκριση με το 2019.
  • Στην Ασία η άνοδος ADR ήταν 33,3%.

Ωστόσο, η έκθεση σημειώνει ότι η αύξηση του πραγματικού ρυθμού μετριάστηκε από τους υψηλούς ρυθμούς πληθωρισμού, υποδεικνύοντας ένα δυνητικό ανώτατο όριο τιμών.
Ενώ η Ευρώπη έχει δει σταθεροποίηση στη μέση διάρκεια παραμονής (ALOS), η Ασία δεν έχει ακόμη ανακτήσει πλήρως τους αριθμούς πριν από την πανδημία.

Το 2023, το ALOS της Ευρώπης ταίριαξε με τα επίπεδα του 2019, ενώ το Ασιατικό παρέμεινε 7% χαμηλό. Η αργή ανάκαμψη των διεθνών ταξιδιών συνέβαλε σε αυτή τη διαφορά.

Άμεσες κρατήσεις έναντι έμμεσων κρατήσεων

Οι απευθείας κρατήσεις έχουν αυξηθεί στο μερίδιο αγοράς, με την Ασία να ηγείται της τάσης.

  • Στην Ασία, αντιπροσώπευαν το 32% των διαδικτυακών εσόδων το 2023.
  • Στην Ευρώπη το ποσοστό σε απευθείας κρατήσεις ήταν 28,8%.

Η Booking.com συνέχισε να κυριαρχεί στον διαδικτυακό χώρο διανομής στην Ευρώπη, δημιουργώντας το 43% των διαδικτυακών εσόδων για ξενοδοχεία.
Ωστόσο, η έκθεση δείχνει μια εκ νέου διαφοροποίηση των καναλιών διανομής, με την Booking.com να χάνει κάποιο έδαφος έναντι άλλων OTA το 2023.

Στην Ασία, το τοπίο διανομής είναι πιο κατακερματισμένο, με τις απευθείας κρατήσεις να κατέχουν το υψηλότερο μερίδιο των διαδικτυακών εσόδων.

Περιφερειακές αποκλίσεις στο άμεσο μερίδιο αγοράς

Υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στο μερίδιο των άμεσων εσόδων ανά κατηγορία ξενοδοχείου.

  • Στην Ευρώπη, τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων παρουσίασαν το υψηλότερο μερίδιο άμεσων εσόδων με 38%, ενώ τα ξενοδοχεία δύο αστέρων παρήγαγαν μόνο το 18% των διαδικτυακών εσόδων από απευθείας κρατήσεις.
  • Στην Ασία, οι διαφορές μεταξύ των κατηγοριών ξενοδοχείων ήταν ακόμη πιο έντονες, με τα ξενοδοχεία πέντε αστέρων να λαμβάνουν το 56% των διαδικτυακών εσόδων μέσω απευθείας κρατήσεων.

Οι ταξιδιώτες κάνουν επίσης κρατήσεις πιο μπροστά, με τις μακράς διάρκειας να αντιπροσωπεύουν σημαντικό μέρος των εσόδων.
Στην Ευρώπη, οι μακροπρόθεσμες κρατήσεις ξεπέρασαν τους αριθμούς του 2019 κατά 21,2% το 2023, ενώ στην Ασία, η αύξηση ήταν 19%. Αυτό παρέχει στους ξενοδόχους περισσότερο χρόνο για στρατηγική εσόδων και επιχειρησιακό σχεδιασμό.

Τα υψηλά ποσοστά ακύρωσης παραμένουν ανησυχητικά

Τα ποσοστά ακύρωσης, αν και πίσω στα επίπεδα του 2019, παραμένουν υψηλά. Το 2023, το 23% των κρατήσεων ακυρώθηκε στην Ευρώπη, ενώ στην Ασία, το ποσοστό ήταν σχεδόν το ένα τέταρτο.
Αυτό καθιστά τις προβλέψεις και τη διαχείριση εσόδων αρκετά προκλητικές για τους ξενοδόχους.

Ενώ η ξενοδοχειακή βιομηχανία έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη ανάκαμψη, οικονομικοί και γεωπολιτικοί παράγοντες, όπως ο πληθωρισμός, τα υψηλά επιτόκια και οι διαταραχές του εμπορίου, συνεχίζουν να αποτελούν προκλήσεις για την ανάκαμψη του διεθνούς τουρισμού.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να χρησιμοποιούν νέες στρατηγικές για να κατακτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και υψηλότερη κερδοφορία, από την αύξηση των απευθείας κρατήσεων έως τη διαφοροποίηση των καναλιών διανομής και την επένδυση στην τεχνολογία, καθώς η βιομηχανία προσαρμόζεται σε έναν κόσμο μετά την πανδημία.

The post Πού κινούνται τα έσοδα online κρατήσεων στα ξενοδοχεία σε Ευρώπη appeared first on Tourism Today.

Read 40 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us