Τρίτη, 30 Απριλίου 2024
Τεχνολογία 17 Απριλίου 2024

Κινητήριος μοχλός οι ζωντανές εκδηλώσεις για τα ταξίδια των νεότερων γενεών

Κινητήριος μοχλός οι ζωντανές εκδηλώσεις για τα ταξίδια των νεότερων γενεών Κινητήριος μοχλός οι ζωντανές εκδηλώσεις για τα ταξίδια των νεότερων γενεών Κινητήριος μοχλός οι ζωντανές εκδηλώσεις για τα ταξίδια των νεότερων γενεών
Rate this item
(0 votes)

Οι Gen Zs και οι Millennials είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν όσο πιο μακριά γίνεται και να ξοδέψουν τα περισσότερα για να παρακολουθήσουν διάφορες εκδηλώσεις.

Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία από μελέτης της AAA Travel και της Bread Financial η οποία διαπιστώνει ότι οι νεότερες γενιές αυξάνουν τα ταξίδια με ζωντανές εκδηλώσεις. Στη διαδικτυακή έρευνα συμμετείχαν 1.654 άτομα στις Η.Π.Α. 18+ που ταξίδεψαν ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για ζωντανές εκδηλώσεις τους τελευταίους/επόμενους 12 μήνες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τις 5 έως τις 8 Μαρτίου 2024.

Περίπου τρεις στους πέντε ερωτηθέντες Gen Z (65%) και Millennial (58%) επιβεβαίωσαν ότι ταξίδεψαν τους τελευταίους 12 μήνες ή/και σχεδιάζουν να ταξιδέψουν τους επόμενους 12 μήνες για προσωπικές εκδηλώσεις όπως συναυλίες, αθλητικές εκδηλώσεις και αναγνώσεις βιβλίων που απέχουν περισσότερα από 50 μίλια από το σπίτι. Αυτό συγκρίνεται με το 43% του Gen X και μόλις το 27% των Baby Boomers.

Ξοδεύοντας περισσότερα

Περισσότεροι από τους μισούς (53%) των ταξιδιωτών Gen Z έχουν ή σχεδιάζουν να πάνε σε ζωντανές εκδηλώσεις με αεροπλάνο, οι περισσότεροι από οποιαδήποτε γενιά, και είναι πρόθυμοι να διανύσουν περισσότερα μίλια.

Διπλάσιοι (18%) ταξιδιώτες Gen Z λένε ότι έχουν ή θα ήταν πρόθυμοι να διανύσουν περισσότερα από 1.500 μίλια σε σύγκριση με μόνο το 9% των ταξιδιωτών Baby Boomer.

Οι νεότερες γενιές ξοδεύουν επίσης τα περισσότερα για καλοπέραση, καθώς σχεδόν δύο στους πέντε ταξιδιώτες Gen Z (37%) και Millennial (39%) έχουν ξοδέψει μεταξύ 500 δολάρια και 5.000+ δολάρια μόνο για εισιτήρια για ζωντανές εκδηλώσεις προορισμού.

Για να το αντέξουν οικονομικά, περίπου δύο στους πέντε ταξιδιώτες Millennials (42%) και του Gen Zs (37%) είναι πρόθυμοι να βάλουν τις οικονομίες τους για να πληρώσουν τα έξοδα ταξιδιού για μια ζωντανή εκδήλωση.

Αθλητισμός και μουσική σημαντικά γεγονότα για τους ταξιδιώτες Gen Z

Η νεότερη γενιά οδηγεί τα ταξίδια σε συναυλίες με περισσότερους από τους μισούς (52%) ταξιδιώτες Gen Z να σχεδιάζουν να παρακολουθήσουν μια μουσική εκδήλωση τους επόμενους 12 μήνες.

Οι Gen Zs είναι επίσης πιο πιθανό να ταξιδέψουν σε μερικά από τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα.

  • Σχεδόν δύο στους πέντε (38%) ταξιδιώτες Gen Z έχουν ταξιδέψει ή σχεδιάζουν να ταξιδέψουν για το Super Bowl του 2025.
  • Ποσοστό 32% ταξίδεψε ή σχεδιάζει να ταξιδέψει στους τελικούς του NBA του 2024.
  • Το 19% ταξίδεψε ή σχεδιάζει να ταξιδέψει για τους επερχόμενους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι της Γαλλίας.

The post Κινητήριος μοχλός οι ζωντανές εκδηλώσεις για τα ταξίδια των νεότερων γενεών appeared first on Tourism Today.

Read 38 times

About Us

Thessaloniki Day & Night

Διασκέδαση Χωρίς Όρια

info(@)thessaloniki-dayandnight.gr

Connect With Us